Skiën en werken - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu Skiën en werken - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

Skiën en werken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jooske

05 Juli 2008 | ,

Lieve jullie,

Na een heerlijke week in Nederland gaat het leven hier in Chili weer zijn gangetje. Er is intussen sneeuw gevallen en kunnen we heerlijk skiën! Morgen dus met een groepje de bergen in!

We zijn verhuisd. Nieuwe foto’s hiervan zijn bij dit bericht te zien. Heerlijk rustig en een leuke buurt met veel restaurantjes en cafeetjes om de hoek. Ook zit mijn werk (zie foto’s) hier vlakbij en fiets daar in 5-10 minuten heen. Fietspaden zijn hier ver te zoeken en op de weg fietsen is nogal gevaarlijk aangezien mensen hier niet aan fietsers gewend zijn. Ik fiets dus vrijwel alleen maar op de stoep met veel bekijks, want dat is toch wel raar zo’n blonde Europeaan op de fiets!

Met het werk gaat alles goed. Mijn afdeling bestaat sinds deze week niet meer, dus ik word onderdeel van een nog op te zetten nieuwe afdeling voor onderzoek en kennismanagement onder leiding van de big boss. Op het moment sta ik dus nog met 1 been in de af te ronden vorige afdeling en met 1 been in de nieuwe. Ook ben ik deze maand bezig met sociaal-economische evaluaties van projecten binnen het toerisme. Interessant, maar wel heel druk allemaal. Overwerken is dus eerder regel dan uitzondering. Mijn collega’s zijn gemiddeld vrij jong en niet veel ouder dan ik. Dat is dus erg gezellig en er hangt een goede sfeer. De baas wil meer Europeanen gaan aantrekken en wil dat iedereen zijn/haar Engels verbetert. Ik geef daarom sinds deze week samen met een Duits meisje Engelse les binnen het bedrijf.

De familie van Willem Hendrik komt volgende week op bezoek. Ze gaan een mooie reis maken en komen gezellig eerst even langs in Santiago.

Sinds kort zit ik trouwens in de redactie van de nieuwsbrief van de Nederlandse Vereniging.

Ons nieuwe adres:
Dario Urzua 2119, depto 205
Providencia
Santiago
Chili

Tip: met de belpiraat kan je super goedkoop van een vaste lijn naar onze vaste lijn bellen (nummer zet ik liever niet op deze site, maar is op te vragen). Wie heeft er nog een vaste lijn? Ik kan namelijk via Voipstunt min op meer gratis naar vaste lijnen bellen!

Veel liefs,

Jooske

  • 05 Juli 2008 - 18:58

    Car:

    He lieve Joos, wat ziet het er leuk uit jullie nieuwe stekje! Gaat allemaal goed daar he? Vond het superleuk om je te zien bij Maart trouwens. Lijkt wel alweer lang geleden zeg! Geniet van het skien! Tot gauw, dikke kus

  • 05 Juli 2008 - 21:33

    Chris:

    HEEEEEE Jooske wat een verhalen weer! Ja leuk steeds meer te ondernemen en dar voldoening in te krijgen. Lekker apt wohh met zwembad.. Het is hier nu in Nederland wel zon beetje zomer geworden maar erg wisselend weer. Was van daag met Reynout en Irene in Zaandam voor de Zaanse dagen: echt hollands met veel Frans Bauer gehalte ha! Morgen naar de Parade in het Westbroekpark in den Haag. He ik ben 21 juli nog even 7 dagen in Munchen vrienden opzoeken en dan weer in Adam voor de Canal Pride. En natuurlijk 25 augustus voor 1.5 maand naar Kaapstad wohh verheug me er weer op! He veel plezien met ook de ouders van WH! Geniet van t skieen en tot mails-) Chris

  • 06 Juli 2008 - 12:37

    Mees:

    wat een stoere fiets! gelukkig hoef je niet te zoeken waar 'ie staat, in tegenstelling in amsterdam, haha!
    xxmees

  • 07 Juli 2008 - 09:12

    Marieke:

    Joos, wat een mooie verhalen weer! Ik zie het helemaal voor me; jij als blondine op een fietsje over de stoep, haha! En wat heb je een chique kantoor en mooi appartement...goed geregeld allemaal! Wat heb ik toch een stoer vriendinnetje!xxmarieke

  • 28 Juli 2008 - 07:23

    Anke:

    Ha Jooske (en Willem natuurlijk ook)

    Wat een heerlijk huisje, ziet er goed uit, en vooral dat bureau op je werk, net echt zeg, je klinkt hartstikke druk en belangrijk ;)!

    Dikke kus,
    Anke


  • 28 Juli 2008 - 13:40

    Bente Je Nichtje:

    heey Jooske,
    heel erg bedankt voor je mailtje, sorry dat ik er heel laat op gereageer heb, ik heb namelijk lang niet meer naar mijn mailbox gekeken. mijn verjaardag was heel erg leuk en heb van pim en frida een mobieltje gekregen. liefs Bente

  • 22 September 2008 - 11:56

    Kasper:

    Heey Joos en Willem!

    Hoe gaat het daar? Bedacht me van de week dat jullie daar net allemaal erg mooie feesten hebben gehad. Ging het dak er nog een beetje af? Betekend ook dat ik een jaar geleden daar was, alweer erg lang terug..

    Zie zo af en toe nog wat jullie doen, ziet er goed uit..

    Groeten daar!

    Kas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2010

Vervolg hulp aan Chili

02 Mei 2010

Hulp aan Chili

02 Maart 2010

Aardbeving in Chili

30 Januari 2010

Politiek enzo

30 Juni 2009

Nieuwe baan!
Jooske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 38799

Voorgaande reizen:

12 Maart 2007 - 13 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: