Politiek enzo - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu Politiek enzo - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

Politiek enzo

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jooske

30 Januari 2010 | ,

Lieve familie en vrienden,

Lang geleden zo te zien. Gelukkig heb ik de meeste van jullie in september gezien of hier in Chili!

Zoals gezegd in mijn laatste bericht werk ik nu voor de Nederlandse ambassade. Een zeer afwisselende baan. Ik houd me o.a. bezig met de boekhouding, administratie en (niet lachen) systeembeheer. Het waren drukke tijden met de jaarovergang, maar alles is goed afgerond. Nu volop bezig om het nieuwe jaar te starten.

Politiek gezien waren/zijn het interessante tijden. Voor het eerst in twintig jaar heeft een rechtse kandidaat (Piñera) de presidentsverkiezingen hier na twee rondes gewonnen van de centrumlinkse kandidaat (Frei). Interessant wordt het om te zien hoe rechts Piñera uiteindelijk zal zijn. Piñera heeft zijn campagne geleid onder het mom “verandering”. Hoewel velen dat misschien wel willen, is er ook de angst dat medewerkers van oud-dictator Pinochet minister zullen worden; iets wat Piñera tegenspreekt.

Zie verder de foto’s voor een indruk van het goede leven hier in Chili.

Liefs,

Jooske

• 31 Januari 2010 - 14:11

Marieke:

Leuk om nog eens al je foto's te bekijken. Ik weet nu hoe mooi het écht is! Loop hier nog steeds te pronken met onze fantastische chili verhalen:)Liefs!

• 01 Februari 2010 - 11:09

Mees:

oh joos, wat ben ik toch jaloers! hebben ze vor mij ook geen baan daar. ik ben ook erg goed in systeembeheer ;-)
    xx

• 02 Februari 2010 - 10:20

Jitske:

Hi Joos!
    Leuk weer wat te horen en foto's te zien. Hopelijk gaan wij ook ooit het mooie Chili ervaren. Mn broertje komt over 3 weken al weer thuis. Ben benieuwd hoelang hij dit keer zonder Chili kan. Xjits

• 03 Februari 2010 - 09:35

Dieke:

Hoi Joos,
    jammer dat ik je in september niet gezien heb. De foto's zien er prachtig uit! Hebben ze nog een oververmoeide, die wel wat zon kan gebruiken, dokter nodig daar?

xxDieke

• 05 Februari 2010 - 11:38

Chris Seniore:

heeeeeeeeeee leuke pics weer! extremen van sneeuwkettingen tot heerlijke wijnestates..-)! ik ben net terug van Kaapstad na 35 dagen daar in stralende zon en leuke mensen en prachtige landschappen.. reed 2 banden kapot op een hoge bergpas en werden gered door een wood forester die met zijn bakkie hulp in riep- Ha.
    Hoop jullie in April tezien rondom het huwelijk van JW en Liz-
    groeten!