Nieuwe baan! - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu Nieuwe baan! - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

Nieuwe baan!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jooske

30 Juni 2009 | ,

Ja, je leest het goed. Ik heb een nieuwe baan!

Vandaag is mijn laatste dag bij EuroChile en begin morgen bij de Nederlandse ambassade. Ik ga werken voor de afdeling Administratieve/Consulaire zaken. Ben benieuwd!

Liefs,

Jooske

  • 30 Juni 2009 - 20:27

    Chris:

    HE Jooske

    Gefeliciteerd! wordt je nu ook Ambtenaar!? met Nederlandse Pensioen faciliteiten? Ha he prima om structuur te krijgen en ook Nederlandse / Chileense collegs's Lijkt me allemaal super! He hou me op de hoogte!

  • 30 Juni 2009 - 22:03

    May:

    Hoi Jooske, Kom net thuis, lees je bericht dat je nieuwe baan doorgaat. Wat goed voor je. Hoop dat het werk interessant wordt en mooi dat je nu meer vakantiedagen hebt.Ook wel weer lastig om van je huidige collega's afscheid te moeten nemen. Veel succes, liefs May

  • 01 Juli 2009 - 06:54

    Mees:

    GEFELICITEERD!!!!!!
    ik ga je vanavond even bellen 20.15u nl tijd
    kus

  • 05 Juli 2009 - 11:26

    Josette:

    hee wat cool, joos! gefeliciteerd, ben blij voor je! ik heb ook een nieuwe baan per augustus, bij IDFA, het internationale documentaire festival van amsterdam, zo gaaf! is echt m'n droombaan. ben net terug van 3 weken maleisie en een weekje bali! hoop verder alles goed met jou!!! veel liefs

  • 06 Juli 2009 - 08:59

    Iris:

    Gefeliciteerd! Ik heb nog geen nieuwe baan, maar met de stranddagen die we hier hebben gehad, was dat even een cadeautje ;-)
    Succes en veel plezier met je nieuwe baan! Liefs

  • 12 Juli 2009 - 10:11

    Annelies:

    Proficiat! Wat een topbaan!! Hoe bevalt het tot nu toe? Kom je al spannende / interssante dossiers tegen?
    Groetjes vanuit een nat nederland.

    Annelies.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2010

Vervolg hulp aan Chili

02 Mei 2010

Hulp aan Chili

02 Maart 2010

Aardbeving in Chili

30 Januari 2010

Politiek enzo

30 Juni 2009

Nieuwe baan!
Jooske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 531
Totaal aantal bezoekers 38743

Voorgaande reizen:

12 Maart 2007 - 13 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: