Naar Nederland en nieuwe baan - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu Naar Nederland en nieuwe baan - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

Naar Nederland en nieuwe baan

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jooske

04 Mei 2008 | ,

Hola,

We zijn er bijna, we zijn er bijna... Ja, we zijn dus in de week van 19 mei in Nederland!!! Natuurlijk hoop ik jullie dan allemaal te zien en te spreken. Maar goed, een weekje is niet lang. Beste lijkt me dus dat ik donderdagavond 22 mei vanaf 20.00 uur in cafe restaurant van Puffelen (Prinsengracht 375-377) in Amsterdam ben. Daar hoop ik jullie dan te ontmoeten!

Nog meer goed nieuws! Had ik het in mijn vorige bericht over eventueel werk, dat plan is al weer gewijzigd. Ik was namelijk begonnen bij Amnesty. Onbetaald, dus gaf in de avonden Engelse les om te verdienen. Was erg interessant en een leuke groep mensen, maar al na een paar dagen werd ik gevraagd door een ander bedrijf en daar ben ik op in gegaan. Sinds vorige week werk ik dus voor Eurochile (www.eurochile.cl, rechtsboven zit de link naar de Engelstalige pagina). Dit is een private organisatie, zonder winstoogmerk, opgezet door de Chileense staat en de Europese Unie, in 1992. Missie is het creëren, bevorderen en versterken van de economische, commerciële en technologische banden tussen bedrijven uit de Europese Unie en Chileense bedrijven en instituten, zowel privaat als publiek. Kort gezegd: betrekkingen tussen Chili en Europa versterken. Heb leuke, jonge collega`s en hoewel ik nog niet helemaal weet wat ik allemaal ga doen, voel ik me er zeer op mijn plaats.

En verder. Verder maken we nog steeds veel mee (zie de foto’s bij dit bericht), maar daarover spreek ik jullie liever op 22 mei persoonlijk. Hopelijk dus tot dan! Laat ajb even weten of ik je dan zie, dan weet ik ongeveer wie er komen.

Wie wat meer over Chili wil zien en weten, RTL heeft mooie uitzendingen over dit land gemaakt. Te zien op Internet: http://www.rtl.nl/reizen/rtltravel/bestemmingen/zuidamerika/chili/home/

Na ruim een jaar wordt het nu toch ook echt tijd dat Skype massaal wordt gedownload: www.skype.com

Tot snel!

Jooske

  • 04 Mei 2008 - 17:04

    Bobby:

    Jeuj, ben de eerste. Leuk om je weer te spreken Joos, heb echt zin om je te zien! Zeker als je 2 dagen hebt gereisd en ik 2 uur met je in een auto ga zitten, hahahah! We spreken elkaar heeeeeeeeeeel snel, dikke kus

  • 05 Mei 2008 - 07:19

    Mees:

    en ik weer de tweede, toch jammer ;-). ik heb nu al zin in die autoreis naar delden haha!!! tot over 2 weekies!
    dikke kus

  • 05 Mei 2008 - 11:34

    Ellen:

    En ik nummer 3... Ik ben er zeker bij in van puffelen!! Gezellig om je weer te zien en spreken, xxx

  • 05 Mei 2008 - 12:50

    Mariken:

    Hey Joos,
    Leuk om je binnenkort te zien!
    Ik ben er bij bij van Puffelen, gezellig!
    liefs van Mariken

  • 06 Mei 2008 - 06:41

    Chris Sr:

    HAAAAAAAA jooske
    Ja leuk weer/ Ik kreeg ook bericht van WH over de 18e mei: dat gaat toch ook door? He leuk jullie weer te zien. En ook mooi te horen over de 'internationale' baan Europa/Chili. Lijkt me interessant om over en weer contacten te leggen. We hadden hier wel 5 dagen feest met Q day tot en met 5 mei. Nu in de recovery mode hier!
    Heb een goeie reis naar Holland toe en laat je trui maar in chili! Het is hier heerlijk zomerweer.
    X Chris

  • 08 Mei 2008 - 06:44

    Ellen:

    Joos hoe gaat het daar met die vulkaan? Hebben jullie er ook last van? X

  • 09 Mei 2008 - 14:05

    Iris:

    Hé Joos,
    Ik hoop je ook zeker even te spreken als je in Ned bent, maar van Puffelen gaat het niet worden. Ik zit dan in Brussel, voor werk. Werk is overigens heel erg leuk, dus absoluut geen straf, maar wel ongezellig dat ik je dan weer niet zie. Proberen te bellen/skypen. Veel liefs

  • 11 Mei 2008 - 19:28

    Frida:

    Wat goed van die baan! Klinkt heel interessant.
    Ik hoop je uitgebreid te spreken tijdens het familieweekend. Tot dan, liefs Frida

  • 12 Mei 2008 - 20:14

    Wivien:

    he jooske! ik kom niet;) maar je had waarschijnlijk niet anders verwacht..:p ben net terug uit barcalona!! heb daar een aantal woordjes spaans gesproken..aangezien niemand anders dit hier kan :D
    maar tot het familie weekend!! is alles met het boek gelukt..?
    zoen wivien

  • 26 Mei 2008 - 13:55

    Ingrid:

    hee die jooske, wist helemaal niet dat jij ook een waarbenjijnu had. Leuk! ik heb me - beter laat dan nooit- ook maar aangemeld. hoorde van anke dat het gezellig was donderdag. ik kon helaas niet,en was verder het hele weekend op schiermonnikoog. geen chili, maar ook leuk.
    ben je nu nog in nederland? ik heb voorlopig even geen buitenlandplannen. eerst maar even een scriptie schrijven, maar als ik de kans krijg om volgend jaar met mn master ergens naar toe te gaan... ik sluit niets uit!
    estaremos en contacto
    beso
    ingrid

  • 28 Mei 2008 - 13:42

    Caroline:

    Ha die Jo,
    De etentjes waren gezellig.
    Goede terugreis gehad?
    Doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2010

Vervolg hulp aan Chili

02 Mei 2010

Hulp aan Chili

02 Maart 2010

Aardbeving in Chili

30 Januari 2010

Politiek enzo

30 Juni 2009

Nieuwe baan!
Jooske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 38800

Voorgaande reizen:

12 Maart 2007 - 13 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: