Pasen - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu Pasen - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

Pasen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jooske

11 April 2007 | ,

Hallo,

Even een kort bericht vanuit Santiago. We hebben een heerlijk weekend achter de rug. Vrijdag was een vrije dag (maandag niet). We zijn met familie van Willem naar het strand geweest voor 2 dagen. Ze hebben daar een huisje. Het was er zó mooi! Echt een paradijs! We hebben lekker op het strand gelegen, zijn heel even de zee in geweest (koud!), een wandeling gemaakt en uiteraard heerlijk gegeten. Ook weer even naar Valparaíso (havenplaats) geweest.

Zie onze foto's en hopelijk zien jullie hoe mooi het hier is!

Liefs,
Jooske

  • 11 April 2007 - 06:44

    Dieke:

    Wow Joos, het is echt een paradijs... Zit ik hier in het saaie Nederland (wel mooi weer trouwens), op mijn werk uit een ieniemienie raampje te kijken.... Ik weet niet of je het Nederlandse nieuws volgt, maar wel spanning en sensatie hier in het LUMC, met een "topcrimineel" op de IC.
    Heel veel succes/plezier in Paradise.
    Liefs Dieke

  • 11 April 2007 - 07:07

    Mees:

    wat een paradijsje zeg! je hebt het wel getroffen met zo'n goeie familie daar volgens mij.
    ik bel je weer!
    dikke kus

  • 11 April 2007 - 07:47

    Iris:

    Ziet er heerlijk uit Joos! Geniet er maar van (voor je het weet ben je aan het werk ;-)
    Liefs

  • 11 April 2007 - 10:14

    Sara:

    Hee lieve Joos en natuurlijk Willem,

    Wat geerlijk allemaal ziet het eruit, ben hartstikke jaloers. Joos ik mis je wel een beetje hoor. Veel plezier daar!!!

    Zoentje Sara

  • 11 April 2007 - 19:02

    Veronika En Hans:

    Dag Jooske en Willem, wat een mooi land is Chili. En zo te zien nog weinig toeristisch. Een naam als Valparaiso roept al herinneringen aan boeken van Marquez bij me op.Fijn dat jullie zo genieten. Groet van Veronika en Hans

  • 17 April 2007 - 20:54

    Maaike Smid:

    Ooohh, wat heerlijk om al mooie foto's te zien en je berichtjes te lezen! Geniet er bijna net zoveel van als jullie! Hoop dat het met een job gaat lukken, maar deze ervaring is ook al supertop. Succes voor Willem gewenst met de laatste 2 gesprekken. Enne.. je mist niets op hockeygebied..helaas niets meer gewonnen sinds jij vertrokken bent :-(
    Disfruta allí lo más posible, sin limites!
    Besos, Maaike

  • 21 April 2007 - 12:52

    Bobby:

    Hoi lieverds,

    Nou het klinkt wel alsof het helemaal loopt daar toch?
    Ik hoop maar dat jullie het gaan vinden en dan komen we natuurlijk bij je langs!
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2010

Vervolg hulp aan Chili

02 Mei 2010

Hulp aan Chili

02 Maart 2010

Aardbeving in Chili

30 Januari 2010

Politiek enzo

30 Juni 2009

Nieuwe baan!
Jooske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 38775

Voorgaande reizen:

12 Maart 2007 - 13 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: