Hallo - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu Hallo - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

Hallo

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jooske

27 Maart 2007 | ,

Hallo,

Hoe is het in Nederland? Hier gaat alles nog steeds erg goed met ons. In de ochtenden volgen we Spaanse les en in de middagen is er genoeg te regelen, maken we huiswerk, doen boodschappen en gaan naar het park.

Santiago is omringd door bergen, maar helaas zijn deze niet goed zichtbaar vanwege de vele smog. Een paar dagen geleden was het iets helderder en toen ontdekten we dat hier vlakbij zelfs bergen zijn met sneeuw op de toppen. Het uizicht kan dus erg mooi zijn!

Afgelopen weekend zijn we even de stad uitgeweest. We gingen naar het strand, maar het was erg bewolkt. En ja, de zee is dus écht koud! We zijn toen naar een stadje verderop geweest (Valparaíso). Erg leuk! Hier zijn ook een paar foto's van.

We zitten hier nu precies 2 weken en contacten leggen heeft uiteraard tijd nodig. Verder gaan dingen hier allemaal net iets minder snel, maar we zijn er goed mee bezig. We houden jullie op de hoogte!

Veel groetjes,
Jooske

• 27 Maart 2007 - 14:24

Mees:

morgen proberen bob en ik je even te bellen. je ziet er gelukkig uit joos!
    dikke kus
    oh, en ik stuur een doggybag naar je ;-)

• 27 Maart 2007 - 15:37

Bob:

Ja leuk, gaan we doen! Ben echt jaloers hoor, ziet er goed uit! kus

• 29 Maart 2007 - 11:59

Henriette:

Hoi Jooske en Willem,

super thanks voor jullie lieve kaartje. Heel erg leuk, dank jullie wel!!

Heel veel succes daar. En geluk. Maar ziet er inderdaad al aardig gelukkig en succesvol uit :-).

XX Henriette

• 30 Maart 2007 - 14:02

Wivien En Frida:

Namens oma heel veel dank voor de mooie verjaardagskaart. De kaart kwam keurig op tijd.
    Succes met spaans. Met Wivien kunnen jullie rustig in het spaans mailen, om te oefenen. Alleen krijgen jullie niet alleen perfecte antwoorden terug.(ik denk met wat nederlandse woordjes tussendoor...)
    Groetjes en liefs, Wivien en Frida

• 31 Maart 2007 - 09:30

Saskia:

Lieve Joos en Willem, fijn om te lezen dat het zo goed gaat. Wat hebben jullie al veel geregeld in korte tijd! Ik geniet van alle gezelligheid in Amsterdam. Zeker nu het de afgelopen tijd een beetje lente is, heerlijk!
    X Saskia.

• 31 Maart 2007 - 10:42

BENTE:

hee Jooske en Willem is het leuk chili??
    ik hoop dat jullie het erg leuk hebben.
    ik ga snel jullie foto's kijken!!
    en me aanmelden.
    liefs Bente!!
    xx

• 01 April 2007 - 11:20

Nina:

Hola guapos!

Wat leuk om jullie verhalen te volgen en wat een avontuur. Ziet er allemaal goed uit. Is het Spaans daar lastiger dan in Guate Joos? Hoorde van wel. In Spanje ratelt iedereen er lekker snel op los iig. Hoop dat jullie snel een baan kunnen vinden daar. Of eerst nog even lekker genieten? Wie weet komen Sergio en ik ook nog wel eens die kant op...

Geniet ervan daar!
    Beso Nien