Feestjes op de school - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Jooske Veer - WaarBenJij.nu Feestjes op de school - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

Feestjes op de school

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jooske

04 Juni 2006 | Guatemala, Antigua

Hierbij weer wat foto´s van het schooltje waar ik lesgeef. Het project heeft afgelopen donderdag een winkeltje geopend tegenover de school. Hier kan de familie van de kinderen goedkoop spullen kopen. Dit wordt gerund door moeders van de kinderen. Zo worden zij meer bij de school en hun kinderen betrokken en leren een eigen winkel te hebben. Het is de bedoeling dat de moeders om de zoveel tijd wisselen.

Ook vrijdag was het weer feest. Er gingen vijf vrijwilligers weg en daarom werd er een toneelstukje opgevoerd en waren er dansjes en liedjes. Ook hier zijn foto´s van.

Mijn gesprek op de ambassade was erg interessant. Ook gesproken over wat werken bij de ambassade inhoudt. Lijkt me een super baan! Morgen weer een interview bij een duitse ontwikkelingsorganisatie geloof ik. Ik weet eigenlijk niet precies wat ze doen, maar daar kom ik vanzelf wel achter. Gelukkig is het gesprek in het Engels.

Met salsales gaat het ook goed. Ik ben sprongen aan het leren!

Liefs,
Jooske

  • 04 Juni 2006 - 18:11

    Bob:

    Joos, wat een geweldige fotos, zelfs coco voorbij zien komen....succes met je interviews!!!!!! kus, mis je

  • 04 Juni 2006 - 18:16

    Jaap:

    Hé Jooske, wat cool om al die foto's te zien en verhaaltjes te lezen! Kan me best voorstellen dat t af en toe zwaar kan zijn, maar jouw kennende kan je dat prima aan. Ik ben net klaar met examens en begin nu aan mn scriptie, ga daarvoor onderzoek doen in Zuid Afrika en ga in augustus met mn jaar ook nog even naar Mexico geloof ik(officieel niet bekend waar we heen gaan, maar dit denk ik) Ciao & bk

  • 05 Juni 2006 - 09:50

    Sara:

    He Joos,
    Wat een leuke verhalen allemaal, zo te horen vermaak je je weer prima!!Heel veel plezier nog en ik denk aan je!

    Zoentje van je nichtje

  • 06 Juni 2006 - 08:40

    Ellen:

    Hi Joos, wat leuk dat ik een 'naamgenoot' heb in G. en nogwel een jongen! Leuk hoor al die kiddo's..
    Succes met je interviews!
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2010

Vervolg hulp aan Chili

02 Mei 2010

Hulp aan Chili

02 Maart 2010

Aardbeving in Chili

30 Januari 2010

Politiek enzo

30 Juni 2009

Nieuwe baan!
Jooske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 38778

Voorgaande reizen:

12 Maart 2007 - 13 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: