Al 2 weken hier - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Jooske Veer - WaarBenJij.nu Al 2 weken hier - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

Al 2 weken hier

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jooske

20 Mei 2006 | Guatemala, Antigua

Net mijn eerste priveles salsa gehad. Dat vind ik dus echt super! Er wordt alleen de hele tijd aan mijn houding gewerkt. Ik sta niet recht genoeg, mijn schouders worden ongeveer uit de kom gedraaid om naar achter te blijven staan, etc. Ik kom denk ik terug als een ballerina!

Maandag begin ik met het geven van huiswerk begeleiding in de ochtenden en in de middagen heb ik dan zelf nog 4 uur spaanse les. Ik heb nu 2 interviews staan en nog een paar andere opties. Dat gaat nu dus lopen. Mijn vragenlijst moet nog een beetje aangepast worden. Verder is mijn literatuurstudie nog niet af, dus dat is (naast het verhuizen naar een grotere en rustigere kamer in het huis)zo'n beetje mijn doel voor dit weekend.

Hoe gaat mijn spaans? Ben zelf op zich wel tevreden. Hoe irritant alleen dat je hier nederlands, engels en spaans praat! Had vandaag dus iemand voor een interview aan de telefoon en wist gewoon niet meer welke woorden bij welke taal hoorden. Dat werd dus een soort van engels en spaans door elkaar heen. Vervolgens ging ik het uitleggen aan mijn docent in het nederlands en sprak ik tegen een nederlander in het engels! Dat is echt zo verwarrend!

Vanavond naar de disco en hopelijk mijn salsales in de praktijk brengen!

Groetjes,
Jooske

  • 20 Mei 2006 - 20:05

    Caroline:

    Klinkt top!
    Mijn vertrek is 1 juni.
    Erg spannend.
    Goed om te horen dat je al twee intervieuws hebt gehad.
    Liefs Caroline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2010

Vervolg hulp aan Chili

02 Mei 2010

Hulp aan Chili

02 Maart 2010

Aardbeving in Chili

30 Januari 2010

Politiek enzo

30 Juni 2009

Nieuwe baan!
Jooske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 38756

Voorgaande reizen:

12 Maart 2007 - 13 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: