Ik ben er! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Jooske Veer - WaarBenJij.nu Ik ben er! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

Ik ben er!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jooske

05 Mei 2006 | Guatemala, Antigua

Ik ben gisteravond na een kleine vertraging goed aangekomen!

Voor diegenen die mij voor vertrek hebben gebeld om me veel plezier te wensen: bedankt en sorry dat ik niet heb teruggebeld. Was nog druk met inpakken.

Ik begin pas maandag met lessen en kan tot die tijd relaxen. Ik zit alleen in een huis, maar er komen zondag nog drie Amerikanen bij. Hopelijk is het wat, want daar zit ik de rest van de tijd mee opgescheept. Ik eet met de mensen waarvan het huis is. De nadruk ligt nu dus helemaal op mij, maar dat is wel super voor mijn Spaans! Op het moment is er geen water in het huis, dus ga maar in cafeetjes naar de wc. Hoop maar dat het snel wordt opgelost! Verder is het einde van mijn straat de verzamelplaats voor de zwerfhonden hier. Echt wat voor mij! Vanochtend vroeg hielden ze volgens mij een groot gevecht met z'n allen. Niet om aan te horen!

Ik ben net bij mijn talenschool geweest en sprak daar met een Nederlands meisje dat er nu werkt. Haar vriend is toevallig mijn leraar van de vorige keer dat ik hier was. Met hen ga ik vanavond maar meteen op stap en met nog een paar die ik niet ken.

Ik weet nog niet wat ik dit weekend ga doen. Misschien leer ik vanavond wat mensen kennen en anders misschien een of andere tour. Of gewoon lekker niks doen, maar dan ga ik me misschien vervelen...

Groetjes,
Jooske

  • 05 Mei 2006 - 21:30

    Marieke:

    He Jooske! Wat leuk dat je me in je adressenlijst hebt staan! Ik ga zeker al je belevenissen volgen daar in Guatemala. Ik begreep uit je tekst dat je er al eerder bent geweest. Kun je het vergelijken met Spanje of is het totaal anders??
    Veel plezier dit weekend en die honden; daar wen je wel aan....
    groetjes uit Curacao
    marieke

  • 06 Mei 2006 - 12:11

    Mees:

    niet te enthousiast joos! niks relaxen, gewoon borrelen en genieten!!!!

  • 06 Mei 2006 - 12:15

    Bob:

    Klinkt al super maarre, niet vervelen natuurlijk daar is geen tijd voor....

  • 08 Mei 2006 - 06:18

    Ellen:

    Veel succes met afstuderen en ga maar lekker genieten! X

  • 08 Mei 2006 - 12:28

    Jessica:

    Hey Jooske,

    Ik begrijp uit je verhaal dat je dus weer op dezelfde school zit. Dat is wel erg leuk! In welke straat woon je nu? In ieder geval veel plezier!

    Kus

  • 13 Mei 2006 - 06:33

    Caroline:

    So joos, mooi dat je daar zit! Ik ben deze week bij een lezing over de millenium doelen geweest.
    Heel veel succes met je project!
    Liefs Caroline
    Vandaag is de Van oord-Boskalis race, ik houd je op de hoogte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2010

Vervolg hulp aan Chili

02 Mei 2010

Hulp aan Chili

02 Maart 2010

Aardbeving in Chili

30 Januari 2010

Politiek enzo

30 Juni 2009

Nieuwe baan!
Jooske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 38778

Voorgaande reizen:

12 Maart 2007 - 13 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: