Van alles wat - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu Van alles wat - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

Van alles wat

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jooske

10 Juli 2007 | ,

Hallo,

De tijd vliegt hier en er is weer van allerlei gebeurd sinds mijn vorige bericht. Even een update dus van ons leven in Santiago de Chile! Met vooral veel foto's.

Afgelopen weekend zijn we verhuisd naar het appartement van Anke en Frederik die nu zijn gaan reizen en daarna helaas, helaas weer naar Nederland vertrekken. Voordeel is wel dat wij nu in hun heerlijke appartement wonen!

Het werken in de skiwinkel heb ik 3 weekenden volgehouden. Met de Engelse lessen die ik doordeweeks geef, werd het me bij elkaar een beetje teveel. Het moet wel leuk blijven natuurlijk!

We hebben hier een dagje geskied (1,5 uur met de bus/auto). Heerlijk in de verse sneeuw met bijna niemand op de piste en een schitterend uitzicht. Santiago zelf was niet te zien, want daar hing een heerlijke zwarte smogwolk overheen. Toen zagen we eens goed wat voor smerige lucht we elke seconde inademen. Helaas is het erg duur om te skiën en kunnen dit dan ook zeker niet te vaak doen. Aankomend weekend gaan we echter in een heerlijk huis (van twee Nederlanders die er niet zijn) aan de rand van Santiago doorbrengen. Dit is praktisch in de bergen en dan gaan we natuurlijk wel weer even een dagje naar boven en frisse lucht happen.

Heb begrepen dat het weer van Chili in het Nederlandse nieuws is gekomen. Geen zorgen! Het is hier wel fris, maar als Nederlanders kunnen we het goed aan. Het zonnetje schijnt erbij, dus geeft een heerlijk vakantie (wintersport) gevoel. Voor de Chilenen zelf is het echter sinds 30 jaar ofzo niet zo koud geweest, dus die lopen wel flink te klagen. Aangezien we dat als Nederlanders ook als de beste kunnen, kunnen we ook dat wel aan!

Met Willem gaat het ook goed. Hij zit nu lekker te werken!

Ons nieuwe adres is:
Ramon Corvalan 8
Depto 804
Santiago Centro
Chile

Liefs,
Jooske

  • 11 Juli 2007 - 06:19

    Ellen:

    Jeetje Joos, wat leuk weer allemaal! Krijg zelf ook weer zin om te skien, terwijl hier de zomer nog moet beginnen. Heel Z-A heeft het koud volgens mij, ook in Buenos Aires had het gesneeuwd, voor het eerst sinds begin vorige eeuw! Veel liefs aan Willem en ik zal je snel weer eens bellen.. X

  • 11 Juli 2007 - 06:59

    Dieke:

    Hi Joos, wat een mooie foto's weer! Ik zou een beetje sneeuw hier niet erg vinden, want da's altijd beter dan regen in juli! Had ik jou nou al de site van mijn nieuwe huis gestuurd, denk t niet. Ik stuur zo wel even wat foto's naar je hotmail. Over drie weken krijgen we de sleutel al!
    xxxDieke

  • 11 Juli 2007 - 07:03

    Car:

    Joos! Wat is het allemaal fijn daar. het lijkt wel een grote vakantie zeg! Jullie nieuwe casa ziet er trouwens ook goed uit. Wat een mazzel dat julie daar terecht konden. Goed te horen dat jullie het zo fijn hebben samen daar. Geniet en tot snel, kus

  • 11 Juli 2007 - 09:36

    Mees:

    oh my god, het wordt alleen maar beter en beter!!! misschien toch suriname maar omboeken naar chili helemaal nu jullie 2 badkamers hebben ;-)
    dikke kus weer!

  • 11 Juli 2007 - 09:38

    Marlous:

    Hi Joos,
    wat relax allemaal. Fijn van je appartement!
    Geniet ervan!
    Liefs Marlous

  • 11 Juli 2007 - 17:09

    Bobby:

    Zo gek Joos, jij staat op de skies en hier zitten we te wachten totdat het eindelijk zomer wordt! Het is ongelofelijk hier, maar ach, ik ga er gewoon vanuit dat we tot eind oktober in de zon zitten. Haha.
    We bellen heel snel weer, veel liefs

  • 12 Juli 2007 - 06:07

    Debby:

    Wat gezellig die sneeuw!! Wij hebben hier herfstweer afgewisseld met twee dagen zomer. Ook gezellig, maar toch iets minder. Succes meid!
    XXX

  • 14 Juli 2007 - 15:32

    Bente :

    he jooske en willem
    ik heb het het heel leuk gehad in schouwen en hele leuke cadeau's gekregen. heel erg bedankt voor het mailtje. groetjes bente

  • 14 Juli 2007 - 15:45

    Bente :

    hey Jooske en Willem
    ik heb het heel leuk gehad in schouwen en hele leuke cadeau's gekregen. en heel erg bedankt voor het mailtje.
    groetjes bente

  • 14 Juli 2007 - 15:47

    Bente :

    foutje twee keer bericht.
    sorry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2010

Vervolg hulp aan Chili

02 Mei 2010

Hulp aan Chili

02 Maart 2010

Aardbeving in Chili

30 Januari 2010

Politiek enzo

30 Juni 2009

Nieuwe baan!
Jooske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 38740

Voorgaande reizen:

12 Maart 2007 - 13 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: