Argentinië en Uruguay - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu Argentinië en Uruguay - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

Argentinië en Uruguay

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jooske

26 Mei 2007 | ,

We zijn weer thuis in Santiago na een mooie stedentrip van ruim een week hier in Zuid-Amerika. We zijn eerst een paar dagen in Buenos Aires geweest. Een mooie, gezellige, sfeervolle stad. Heel anders dan Santiago waar voornamelijk nieuw- en hoogbouw is. Vooral het weekend in Buenos Aires was sfeervol met dansende mensen op straat, muziek en natuurlijk het nachtleven.

Daarna met de boot (een uur) naar Uruguay. Eerst anderhalve dag in Montevideo geweest en daarna op de terugweg nog langs Colonia. Montevideo is een kleine stad en daardoor overzichtelijk en leuk en nog niet echt ontdekt door de toeristenindustrie. Colonia is een klein romantisch stadje. Van wat we hebben gezien, kan ik zeggen dat ik onder de indruk ben van Uruguay en het is een echte aanrader!

Nu weer terug in Santiago waar morgen de twee koplopers (voetbal) tegen elkaar moeten. Dat belooft weer een feest te worden waar we natuurlijk bij moeten zijn! Voor mij even geen Spaanse lessen meer. Ik probeer mezelf te verbeteren door de krant te lezen, televisie te kijken en ik heb een Spaans boek gekocht. Verder is het voor mij gewoon afwachten tot de sneeuw valt en ik in de skiverhuur kan gaan werken. Daarnaast wil ik graag skiles gaan geven, maar daar heb je een certificaat voor nodig, dus het is even kijken of dat gaat lukken. Willem heeft volgende week vrijdag zijn eerste werkdag.

Liefs,

Jooske

  • 27 Mei 2007 - 09:39

    Bobby:

    joos, wederom jaloers hoor!!! kus

  • 27 Mei 2007 - 20:45

    Caroline:

    hihi,
    Wat doet stijn daar, behoorlijk grappig dat hij daar ook is.
    Ik geniet weer van Nederland en mijn Bastiaan.
    Over twee weken gaat Bastiaan in Qatar werken, dat is toch een grap, precies opzelfde project.
    Gaan jullie daar op dansles?
    Liefs Caroline

  • 28 Mei 2007 - 09:30

    Ellen:

    wow....

    ik wil ook!

  • 28 Mei 2007 - 10:34

    Maaike D5:

    He Joos, B.A. os idd top. Blijft fijn om jullie verhalen te lezen en foto's te zien. Heb net de antillen en dominicaanse republiek gezien (dus wat wedstrijden gemist..) Was ook heel mooi. Maar niet te vergelijken. Gefeliciteerd met jullie banen. Hoop dat het gaat bevallen. Que disfruten! Besos

  • 28 Mei 2007 - 11:40

    Iris:

    Dat zijn nog eens stedentrips! Alleen dat je aan het wachten bent op de sneeuw .... ik ben blij dat het hier eindelijk lekker zomer gaat worden (al komt het nu natuurlijk weer met bakken uit de lucht). Wens Willem maar succes voor volgende week!
    xx

  • 28 Mei 2007 - 14:33

    Sara:

    Hee Joos,

    Jij bent echt mijn stoerste nichtje!!!!Ik wil snel komen!!!
    xxx Sara

  • 30 Mei 2007 - 10:16

    Andreas:

    Ola!

    Ik wist eerst niet dat jullie allebei een site bijhouden. Je kwam al weinig in het verhaal voor ;-).

    Leuk om op de hoogte te blijven van jullie avonturen. Veel plezier daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2010

Vervolg hulp aan Chili

02 Mei 2010

Hulp aan Chili

02 Maart 2010

Aardbeving in Chili

30 Januari 2010

Politiek enzo

30 Juni 2009

Nieuwe baan!
Jooske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 38760

Voorgaande reizen:

12 Maart 2007 - 13 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: