Foto's van Chillan - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu Foto's van Chillan - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

Foto's van Chillan

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jooske

14 Mei 2007 | ,

Hallo,

Even een kort bericht met voornamelijk foto’s. Afgelopen drie dagen naar Chillan geweest; 6 uur met de bus ten zuiden van Santiago. We waren daar met docenten van onze talenschool, vrienden van hen en nog een Australische vrouw. Veel in het Spaans gepraat dus en mooie wandelingen gemaakt. We zaten in de ‘middle of nowhere’ dus ’s avonds veel spelletjes en lol!

Morgen vertrekken we voor een week naar Buenos Aires… wat een leven!

Liefs,
Jooske

  • 15 Mei 2007 - 06:16

    Caroline:

    Joos, je bent daar lang :)
    Wat super die warm water bronnen.
    Ik ben blij dat je zoveel foto's laat zien, heerlijk als onderbreking van mijn werk.
    Ik ga donderdag naar Nederland terug, jippie!
    Liefs Caroline

  • 15 Mei 2007 - 06:34

    Dieke:

    Ziet er allemaal prachtig uit Joos!
    Liefs Dieke

  • 15 Mei 2007 - 07:13

    Mees:

    ik denk dat ik ook maar naar t buitenland ga. wat een leven idd!!!
    xx

  • 15 Mei 2007 - 12:50

    Chris:

    Heeee wat een leven daar! Lekker zwemmen in een stoom badje op 1500 meter? ha~!
    Zijn jullie nog even naar de sneeuw gelopen?
    Veel plezier in B.A. !


  • 15 Mei 2007 - 16:03

    Josette:

    Wat een dag, wat een leven, wat een wereld.... Cool Joos! Kus

  • 15 Mei 2007 - 17:43

    Henk:

    de nationale bloem van chili lijkt wel een fuchsia.
    Heb het goed in het buurland!

  • 15 Mei 2007 - 21:32

    Tamar:

    Hey Joos en Willem,
    Het is me gelukt!....ben voor het eerst op jullie site. Super leuk om alle verhalen te lezen en de foto's te zien.
    Geniet van al het moois daar en van de heerlijke biefstukken!
    Mis wel het gezellig kletsen met mekaar!
    Liefs,Ta

  • 17 Mei 2007 - 12:57

    Bobby:

    Jeetje Joos,
    Get's better and better....:-)

  • 26 Mei 2007 - 11:18

    Car:

    Joos, wat heerlijk allemaal! Vraag me af wat ik hier in Nederland nog doe eigenlijk...Geniet ervan, dikke kus ook voor Willem!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2010

Vervolg hulp aan Chili

02 Mei 2010

Hulp aan Chili

02 Maart 2010

Aardbeving in Chili

30 Januari 2010

Politiek enzo

30 Juni 2009

Nieuwe baan!
Jooske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 38753

Voorgaande reizen:

12 Maart 2007 - 13 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: