In Santiago! - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu In Santiago! - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

In Santiago!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jooske

14 Maart 2007 | ,

Hallo,

We zijn in Santiago! We hebben een goede reis gehad. We vlogen via Atlanta waar we 8 uur te spenderen hadden. Deze tijd hebben we benut door de stad zelf in te gaan. Niet echt boeiend, maar voor Willem was het de eerste keer in een echte stad in Amerika, dus dit moest worden vastgelegd (zie foto´s).

Dit is onze tweede dag hier en het is goed warm: eind twintig, begin dertig graden. We logeren nu bij familie van Willem die ons lief opvangen. Ze wonen in een appartementen complex in een mooie wijk in Santiago. Hun 3 kinderen wonen een paar verdiepingen lager. Gister zijn we door Ingrid (tante) meegenomen naar een plek waar vandaan we een goed uitzicht hadden over de gehele stad. Niet normaal zo groot als het hier is! Verder is de stad erg groen en schoon.

Vandaag zijn we op zoek naar woonruime. We moeten onze weg hierin natuurlijk nog vinden. We lopen nu dus maar gewoon appartementen complexen binnen om in ons beste Spaans naar vrije ruimte te vragen.

Veel groetjes,

Willem en Jooske

• 14 Maart 2007 - 20:06

Mariken:

Hey Jooske en Willem,
    Ziet er goed uit die foto's! Succes met het vinden van een appartement en heel veel plezier daar!
    Liefs van Mariken

• 14 Maart 2007 - 21:56

Bob:

Jeetje Jongens dat ziet er weer helemaal top uit. Veel succes daar!!!

• 15 Maart 2007 - 06:55

Ellen:

Ben jaloers!! Nog 29 nachtjes slapen en dan kom ik jullie kant op... Succes met alles en geniet! Tot snel, x

• 15 Maart 2007 - 09:08

Sara:

Hee Joos en Willem,

Wow wat een avontuur!!!Zoek maar een mooi huis dan kom ik jullie snel opzoeken!!! Heel veel liefs,
    Sara

• 15 Maart 2007 - 11:12

Mees:

en wanneer gaan jullie trouwen ;-)
    xx

• 15 Maart 2007 - 20:09

Caroline:

Senor, Senora

Jullie zijn er, mooi!
    Ik begreep dat 1/3 van de bevolking in Santiago woont.Ik ga geregeld op deze site kijken want ik ben erg nieuwsgierig naar alle verhalen!

x