Ik ben er weer! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Jooske Veer - WaarBenJij.nu Ik ben er weer! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

Ik ben er weer!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jooske

31 Juli 2006 | Guatemala, Antigua

Ik ben weer in Nederland!

Ik stuur nog even wat laatste foto's. De avond voor vertrek was er een afscheidsfeestje op de salsaschool. Carmens (salsajuf en vriendin) nichtje was ook jarig, dus het was een combifeestje geworden, maar daar door extra leuk, want op z'n Guatemalteeks.

Tot snel,

Jooske

  • 31 Juli 2006 - 14:16

    Charlotte:

    Welkom terug en succes met het schrijven van de scriptie!!

  • 31 Juli 2006 - 15:32

    Tijn:

    Nou Jooske je hebt gelukkig net de hittegolf gemist. Voel je je alweer een beetje thuis. Idd veel succes met de afronding van je scriptie!!

  • 31 Juli 2006 - 16:00

    Debby:

    Wat fijn dat je er weer bent! Hopelijk tot snel! En natuurlijk ook van mij veel succes met het schrijven van je scriptie.

  • 31 Juli 2006 - 16:34

    Jaap:

    Ha, jij bent ook terug om je scriptie te schrijven! Ik ook en zit vanaf morgen ook veel achter de computer! Lijkt me leuk om als je voor 13 augustus tijd hebt een drankje te doen. Ik ben niet in a'dam maar kan wel ff langskomen. ciao me

  • 01 Augustus 2006 - 12:04

    Marieke:

    Dat is snel gegaan! Ik heb genoten van je berichtjes + foto's. Mooi reisverslag.
    Nu succes met je scriptie schrijven. Groeten aan de familie.
    x

  • 01 Augustus 2006 - 18:06

    Jessica:

    Hey, welkom terug in Nederland. Aan je verhalen en foto's te zien heb je weer een te gekke tijd gehad.
    Kus Jessica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2010

Vervolg hulp aan Chili

02 Mei 2010

Hulp aan Chili

02 Maart 2010

Aardbeving in Chili

30 Januari 2010

Politiek enzo

30 Juni 2009

Nieuwe baan!
Jooske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 38752

Voorgaande reizen:

12 Maart 2007 - 13 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: