Foto's 2 - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Jooske Veer - WaarBenJij.nu Foto's 2 - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

Foto's 2

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jooske

15 Mei 2006 | Guatemala, Antigua

Zit nu sinds 1 dag bij mijn nieuwe familie. Wordt volgens mij wel en succes. Het is een mooi en groot huis. Ik zit nu nog op de begane grond, maar verhuis dit weekend naar de eerste verdieping (er gaat iemand weg). De familie heeft drie kleine kinderen die mijn spullen super interessant vinden en vooral de zaklamp en mijn knuffel doen het goed. Mijn knuffel (omgedoopt tot 'kip', maar het is een sneeuwpop) ben ik dan ook al kwijt aan de kleinste (2 jaar). Tessa, herken je ze (behalve Daniela dan)?

Hierbij wat foto's van mijn nieuwe, tijdelijke kamer en huis, de kinderen van de familie en mijn vorige huisgenoten. Ook van mijn twee docenten. Ik heb een docent in de ochtend en een ander voor in de middag. Beide erg leuk. Vooral met die van de ochtend (Gloria) kan ik erg lachen. Ze is dan ook maar 2 jaar ouder dan ik ben. Je bent hier dan natuurlijk wel al getrouwd en met een kind, maar het is erg leuk. Die van de middag is ook leuk (Ana-Louisa), maar we zijn dan allebei een beetje gaar.

Vanavond naar een cafe waar een van mijn nieuwe huisgenoten gitaar gaat spelen als zijnde een soort van 'open podium'.

Groetjes,
Jooske

  • 15 Mei 2006 - 23:24

    Marieke:

    Hola Jooske!

    Wat leuk zeg die foto's. Dit tweede huis is wel heel anders dan dat vorige. Grappig om je zo daar te zien. Heel leuk om je zo te kunnen volgen. Succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2010

Vervolg hulp aan Chili

02 Mei 2010

Hulp aan Chili

02 Maart 2010

Aardbeving in Chili

30 Januari 2010

Politiek enzo

30 Juni 2009

Nieuwe baan!
Jooske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 38750

Voorgaande reizen:

12 Maart 2007 - 13 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: