Aardbeving in Chili - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu Aardbeving in Chili - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

Aardbeving in Chili

Door: Jooske van 't Veer

Blijf op de hoogte en volg Jooske

02 Maart 2010 | ,

Lieve mensen,

Het gaat goed met ons, na de afschuwlijke aardbeving die we hier in Chili hebben gehad. Jooske was met haar ouders op vakantie in het verre zuiden van het land, Torres del Paine, en zij hebben gelukkig niets van de beving mee hoeven maken.

Als gevolg van de beving zitten zij daar nu wel 'vast' in Punta Arenas en zouden op z'n vroegst aanstaande zondagnacht terug kunnen vliegen naar Santiago. Ze hebben een alternatief gevonden, wat betekent dat ze dondrdagavond in Santiago zullen aankomen.Per bus naar Argentinie, dan met vliegtuig nar Buenos Aires, doorvliegen naar mendoza en dan met de bus naar Santiago.

Haar ouders, Jan en Kristel, zullen zondag vanuit Buenos Aires terug naar Nederland vliegen.

Veel groeten, ook namens Jooske,
Willem Hendrik

• 03 Maart 2010 - 06:53

Chris Sr:

He WH dank voor de update! Ik heb alles gevolgd. Sterkte! Ik hoorde ook al verhalen van andere chilenen. Hoop je snel te zien en spreken. -)

• 03 Maart 2010 - 08:21

Iris:

Goed om te horen! Foto's in de Ned pers zagen er afschuwelijk uit....
    Hoop binnenkort op een mooi reisverslag van de Torres, want wat is het daar mooi! Maar de terugreis van Joos en haar ouders zal nog wat worden... Take care, liefs

• 03 Maart 2010 - 08:44

Mees:

gelukkig Jooske al gesproken, maar wat een nieuws hee! En jij dan, Hoe is t met je enkels en polsen?! Succes ermee en rustig aan!
    xx

• 03 Maart 2010 - 10:12

Caroline:

Willem Hendrik,
    Dank voor de update.
    Fijn dat het voor jullie goed is afgelopen.
    Groetjes,Caroline

• 03 Maart 2010 - 10:26

Sara:

Hoi Willem,

Fijn om te horen dat ook met jou alles goed is!! Van mama had ik al gehoord dat Jooske, kristel en Jan ok zijn. Ik was erg geschrokken en blijf het nieuws volgen.

veel zoentjes Sara

• 04 Maart 2010 - 16:00

Annelies Swarts:

Hoi Jooske en Willem,

Ik ben me rot geschrokken vorige week en aan jullie gedacht. Gelukkig gaat het onder de omstandigheden "goed" met jullie. We volgen de verhalen!

groetjes Annelies.