We leven nog! - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu We leven nog! - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

We leven nog!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jooske

15 November 2007 | ,

Hallo,

Namens de hele familie dit keer een bericht: we leven nog!

Voor wie niet weet waar ik het over heb: er is een zware aarbeving geweest hier in het noorden van Chili; net het gebied waar we aan het reizen zijn. We waren op het moment zelf aan het wandelen en hebben de grond goed voelen trillen. Een ervaring, maar daar is het gelukkig bij gebleven.

We hebben begrepen dat het nieuws over de aarbeving Nederland gehaald heeft, vandaar dit bericht om jullie gerust te stellen.

Namens de hele familie,

veel groeten,

Jooske

  • 16 November 2007 - 08:55

    Chris:

    HEEEEEEEEEEEEEEEEE gelukkig!

    Maakte me al zorgen...
    Veel groeten van hier en veel plezier a.s. zaterdag!

  • 16 November 2007 - 20:54

    Eline:

    poeh, wat maken jullie toch veel mee!
    goede afloop gelukkig!

    ENJOY!!!

    Eline

  • 17 November 2007 - 11:15

    Debby:

    Gelukkig is alles goed gegaan. Moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.

    Groetjes,

    Debby

  • 05 December 2007 - 14:34

    Mariken:

    Heey Jooske,
    Hoe is het met jullie? Was het leuk met de familie op pad?
    Begrijp aan de post dat het huis in A'dam is verkocht of niet? Zijn je ouders al weer in NL? Dan bel ik even over de sleutels die ik nog heb. Zullen we binnenkort weer eens skypen?
    lijkt me gezellig! x Mariken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2010

Vervolg hulp aan Chili

02 Mei 2010

Hulp aan Chili

02 Maart 2010

Aardbeving in Chili

30 Januari 2010

Politiek enzo

30 Juni 2009

Nieuwe baan!
Jooske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 38736

Voorgaande reizen:

12 Maart 2007 - 13 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: