Terug van weg geweest! - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu Terug van weg geweest! - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

Terug van weg geweest!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jooske

21 Augustus 2007 | ,

Daar ben ik weer!

Sinds een paar dagen zijn we weer terug in Santiago. Zoals de meeste van jullie wel weten, zijn we wederom op avontuur geweest! Deze keer iets dichter bij (jullie) huis. We zijn namelijk op cruise geweest op de Oostzee (met de familie van Willem Hendrik)! Dit was zo’n geweldige reis dat ik jullie een impressie niet kan onthouden.

Gelukkig heb ik ook een paar van jullie kunnen zien. Bedankt! Toch is het ook fijn om weer hier te zijn, waar Anke en Frederik een paar dagen bij ons logeren om helaas woensdag weer naar Nederland te vertrekken.

We zijn weer aan het werk en het leven (hier) gaat heerlijk verder!

Veel liefs,
Jooske

  • 21 Augustus 2007 - 06:55

    Dieke:

    Hoi Joos,
    wederom mooie foto's. Moet dringend naar St Petersburg zo te zien! Vond het leuk je even gesproken te hebben in Rotterdam. Hier verder alles zijn gangetje, ben inmiddels ingetrokken in mijn nieuwe huis, maar is nog een beetje chaos...
    Liefs Dieke

    PS ben jij dat nou die de dance contest gewonnen heeft?

  • 21 Augustus 2007 - 07:42

    Caroline:

    joos wat geniaal,jullie dansen daar lekker zo te zien!
    ik ben weer in qatar!
    lekker warm.

  • 21 Augustus 2007 - 07:54

    Mees:

    en terecht dat jullie de dance-contest hebben gewonnen. oranje boven! en willem, wat een correct pak!
    dikke kussen

  • 21 Augustus 2007 - 07:55

    Mees:

    caroline, jij succes daar he met baggeren (sorry joos ;-))

  • 21 Augustus 2007 - 09:45

    Debby:

    Ik ben zo ontzettend jaloers!! Wat doe jij allemaal leuke dingen zeg. Veel plezier meid!!

  • 21 Augustus 2007 - 15:00

    Bobby:

    Hahaha, die danscontest, wat geweldig. Is dat niet gefilmd? Top om je weer te zien. kus kus

  • 21 Augustus 2007 - 15:54

    Annelies Swarts:

    Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat en leuk om jullie avonturen te lezen. Met mij is ook alles goed, we wonen sinds enkele weekjes in ons nieuwe huisje, alles nieuw en wel.

    Ciao!


  • 25 Augustus 2007 - 10:07

    Nina:

    Oh wat reizen jullie de wereld over zeg! In plaats van op vakantie naar Chile doen jullie het andersom. Mooi is St Petersburg!! Ik wist wel dat je kon salsa dansen, maar boogiewoogie? Hier in Barca alles goed. Met kerst weer eens naar Nl. Geniet ervan daar en werkze maar weer! Un beso grandote y fuerte abrazo Nien y saludo Sergio

  • 16 September 2007 - 11:26

    Caroline:

    joos, ik verveel me.
    ik hoopte dat je weer wat nieuws op je site had staan, maar nee helaas.
    ga ik maar weer werken :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2010

Vervolg hulp aan Chili

02 Mei 2010

Hulp aan Chili

02 Maart 2010

Aardbeving in Chili

30 Januari 2010

Politiek enzo

30 Juni 2009

Nieuwe baan!
Jooske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 38726

Voorgaande reizen:

12 Maart 2007 - 13 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: