Sneeuw en werken - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu Sneeuw en werken - Reisverslag uit , van Jooske Veer - WaarBenJij.nu

Sneeuw en werken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jooske

15 Juni 2007 | ,

De sneeuw is gevallen! Het heeft 2 dagen geregend en het skiseizoen is hiermee geopend. Het is hier nu zó mooi met al die witte bergen rondom de stad (als er niet al te veel smog is tenminste en je verder dan 200 meter kan kijken). Qua werk komt alles opeens tegelijkertijd. Dat zal je altijd zien natuurlijk. Heb zojuist gehoord dat ik vanaf volgende week Engels lessen kan gaan geven bij bedrijven en mensen thuis. Dit loopt meteen al goed en ga dit elke dag een paar uur doen. Dat wordt dus nog even aanpoten om mijn eigen grammatica op te frissen. Leer ik zelf natuurlijk ook weer veel van!

Verder ben ik reeds begonnen in de skiwinkel. Een leuke groep collega’s en alles in het Spaans, dus dat is super. Wel vroeg op: moet om 6.15 uur ’s ochtends van huis weg! Vanwege die Engelse lessen ga ik dit alleen nog in het weekend doen. En lekker skiën natuurlijk! Kan eventueel ook nog kinderen skiles gaan geven, maar weet niet of daar nog tijd voor is. Wel ook erg leuk natuurlijk!

Willem heeft zijn eerste werkweek achter de rug. Hij werkt thuis met af en toe een meeting ergens anders en vind het erg leuk. Volgende maand gaan we verhuizen naar iets groters in hetzelfde appartementencomplex als waar we nu wonen, zodat Willem zijn eigen studeerkamertje heeft.

Naast de foto's van de sneeuw zijn de andere foto's bij dit bericht vooral van een weekend twee weken geleden aan het strand.

Hoe staat het met de vakantieplannen van iedereen?

Groetjes,
Jooske

  • 16 Juni 2007 - 10:03

    Iris:

    Wat een mooie foto's weer!!
    Lekker dat het is gaan sneeuwen en dat je zo druk bent. Mijn huis wordt sinds de eerste week van juni verbouwd en woon tijdelijk bij mijn ouders. Daar is deze week door een wolkbreuk de garage volgestroomd met water (laten nou net daar al mijn spullen staan). Even geen vakantieplannen voor mij, maar elke dag op en neer naar Adam om een paleisje van mijn huis te maken en weer een nieuwe baan te zoeken. Veel plezier met de eerste afdalingen ;-)
    Lfs

  • 16 Juni 2007 - 10:30

    Bobby:

    Wat mooi met die sneeuw! Klinkt goed ben al die banen. Klinkt zo goed. Hier is t nog steeds baggerweer helaas. Dus je zit goed waar je zit! Succes met werken en je nwe huisje.kus

  • 16 Juni 2007 - 10:37

    Bente:

    hee Jooske en Willem
    ik hoop dat jullie het daar leuk hebben!! :)
    in idergeval zo ziet het er uit op de foto's.
    groetjes bente!!!!
    :p

  • 16 Juni 2007 - 12:50

    Josette:

    Hee Joos,
    Geniet elke keer weer van je foto's en verhalen. Klinkt allemaal goed. Niet te hard werken he, ook af en toe even die rust pakken... Enjoy! Ik ga waarschijnlijk volgende week ticket boeken naar Afrika! (weet nog niet waar, Zuid-Afrika, Namibie of Malawi) 3 weken eind december, annemijn opzoeken. Vet cool. Dikke kus

  • 17 Juni 2007 - 09:55

    Nina:

    Hola guapa! Jee wat ziet het er mooi uit daar. En wat leuk dat je in een skigebied werkt en ook nog lessen Engels kan geven (heb ik ook gedaan in Guate). Jullie zien er gelukkig uit! In Barcelona is het weer wel wat anders. Heet! Gaan zo naar strand. Hoop jullie echt x op te zoeken daar!
    Veel liefs en beso
    Nien

  • 17 Juni 2007 - 10:52

    Debby:

    Wat leuk dat jullie het nu allebei lekker druk hebben. Paul en ik zijn net een week terug uit Istanbul. Mooi, maar wel vergane glorie. Van de herfst nog naar Nice. Volgend jaar willen we graag naar Jordanie. Dus vakantieplannen genoeg!!
    Veel plezier meid!!

    Groetjes,

    Debby

  • 17 Juni 2007 - 13:41

    Sara:

    Hee Joos,

    Wat goed van al die banen en een groter huisje!!!Ik ben benieuwd naar de volgende foto's!!!

    Zoentje Sara

  • 17 Juni 2007 - 20:11

    Caroline:

    Ha die Willem en Joos!
    Mooie verhalen, veel plezier, Caroline

  • 18 Juni 2007 - 08:13

    Mees:

    tja, wat moet ik er nog op zeggen! echt ongelofelijk mooi uitzicht en goeie vooruitzichten.
    dikke kus

  • 18 Juni 2007 - 08:39

    Miep:

    Hoi Jooske,

    Geweldig die foto's van de besneeuwde bergen! Krijg accuut heel erg veel heimwee naar de tijd dat ik ooit een tijdje in Frankrijk woonde (heeel lang geleden...) en ook zo'n besneeuwde bergen uitzicht vanaf het balkon had ... snik.
    Leuk hoor dat jullie het zo naar je zin hebben, is toch heel wat anders dan dit fijne uitzicht vanuit een kantoren complex op een hollandse snelweg...
    Geniet er maar van!

    Groetjes, Miep van de Boenix.

  • 19 Juni 2007 - 19:57

    Wivien:

    Hola!
    Has dicho:'cual vais hacer en la vacanciones'
    pues, vamos a Oostenrijk. Y hemos quedado en Oostenrijk con nuestros amigos de V.S. Tambien vamos a Italië de Toscane. Dormimos en una casa. Mis padres no quieren dormir en una tente!

    NOu dat was mijn beste spaan tot nu toe, ik hoop dat je het begrepen hebt!
    de groeten aan Willem!
    xx Wivien
    (ook namens Pim&Frida&Jaap&Bente)

  • 08 Juli 2007 - 20:33

    Caroline:

    Joosje, wanneer komen er weer foto's?
    Aankomende week weet ik of de koop van het huis doorgaat!
    Hoe is je werk?
    Liefs Caroline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2010

Vervolg hulp aan Chili

02 Mei 2010

Hulp aan Chili

02 Maart 2010

Aardbeving in Chili

30 Januari 2010

Politiek enzo

30 Juni 2009

Nieuwe baan!
Jooske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 38717

Voorgaande reizen:

12 Maart 2007 - 13 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: